Veelgestelde vragen. Beter geholpen.
Wij houden van transparantie en willen u graag helpen bij het beantwoorden van uw vragen. Hieronder vindt u onze veelgestelde vragen over bestellen, betalen, verzending en retourneren. Geen antwoord op uw vragen? Neem gerust contact op door ons te bellen, te mailen of te chatten.
Andere vragen?
Waar heeft u vragen over?
- Bestellen
- Betalen
- Levering
- Retourneren
- Onderhoud en reparaties
1. Bestellen
Waar vind ik recensies van Spacuzzi.nl
Nieuwsgierig naar aankoop ervaringen van klanten die u voor gingen? Neem dan een kijkje op onze Trustpilot pagina. Hier kunt u tevens een recensie plaatsen na u een aankoop heeft gedaan. Nog een manier om recensies van klanten te bekijken is op onze Facebookpagina en op onze webwinkelkeurpagina. Wij delen graag klantervaringen, want klanten staan hoog in het vaandel.
Hoe plaats ik een bestelling?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Bestel gemakkelijk uw spa producten in onze webwinkel. Bekijk onze collectie, bepaal wat u wilt hebben en hoe u wilt betalen. Plaats het artikel in uw winkelwagen door het artikel te selecteren en vervolgens op de bestelknop te klikken. Het maakt niet uit waar u zich op onze website bevindt, uw winkelwagen vindt u altijd rechts bovenaan de pagina terug. Eenmaal uw winkelwagen geopend, dan vindt u hier de geselecteerde artikelen terug. Kies voor verder winkelen wanneer u nog één of meerdere artikelen wilt toevoegen aan uw winkelwagen. Kies voor doorgaan met bestellen om uw bestelling.
Heeft u al een account? Meld u dan aan. Log in met uw Spacuzzi.nl account of maak er één aan. Indien u geen account heeft kunt u deze aanmaken om van vele voordelen te genieten. Besteld u liever zonder een account aan te maken? Dat kan. Vink ‘Account aanmaken’ uit.
Ga naar de volgende stap en kies vervolgens uw gewenste betaalmethode. Controleer nog even of…
..uw adresgegevens kloppen;
..u de juiste artikelen hebt besteld;
..u de juiste aantallen hebt besteld;
..u de juiste betaalmethode hebt geselecteerd.
Klopt alles? Dan kunt u nu afrekenen. U ontvangt binnen enkele minuten na afronding een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres.
Indien u interesse heeft in een spa. dan kunt u ons bellen of e-mailen met uw spa wensen, zodat wij er zeker van zijn dat wij de juiste spa voor u kunnen leveren. Uw spa wordt besteld en geleverd op uw gewenste afleveradres. U kunt het volledige bedrag vooraf voldoen via onze betaalmogelijkheden, of wij kunnen een betalingsregeling bespreken. Voor meer informatie over het bestelproces verwijzen wij u door naar onze verzenden en retourneren pagina.
Wat zijn de verzendkosten naar mijn adres?
De kosten voor verzending en installatie van spa’s zijn altijd voor onze rekening binnen de Benelux. Als u spa producten besteld in onze webwinkel, dan worden er geen kosten voor verzending gerekend bij een bestelwaarde boven €50,- in Nederland. Is uw bestelwaarde lager dan €50,-? Dan rekent onze transporteur €7,- voor verzending. Indien u een bestelling plaatst vanuit België, dan wordt er altijd €7,- verzendkosten in rekening gebracht door onze transporteur.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, dat is niet noodzakelijk. U kunt inloggen zonder account. Als u regelmatig online spa producten koopt, heeft het hebben van ‘Mijn Account’ de volgende voordelen:
– Niet steeds opnieuw uw gegevens invullen als u spa producten koopt via onze webwinkel;
– Beheren van nieuwsbrieven en uw persoonlijke gegevens;
– Altijd zicht op de status van uw bestelling(en);
– Uw facturen terugvinden en afdrukken;
– Profiteren van vele kortingen op spa producten.
Een persoonlijk account aanmaken is heel eenvoudig. Een account aanmaken kan hier.
Wat betekenen de verschillende statussen van mijn bestelling?
Er zijn verschillende statussen voor uw bestelling die worden getoond bij uw betreffende bestelling in uw account: “Pending”, “Processing” en “Complete”. Bij “Pending” is uw bestelling ontvangen, maar wordt er nog gewacht op de betaling. De status “Processing” houdt in dat de betaling is ontvangen en verwerkt wordt in ons magazijn. De status van uw bestelling verandert zodra uw bestelling verstuurd is en u een verzendbevestiging heeft ontvangen. De laatste status “Complete” wordt weergegeven wanneer uw bestelling is verstuurd.
Ik heb een bestelling geplaatst, wat gebeurt er nu?
Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling! Nadat u een bestelling plaatst, wordt deze verwerkt in het magazijn. Als de bestelde spa producten op voorraad zijn, wordt uw bestelling binnen 24 uur (door-de-weeks) verstuurd naar het door u opgegeven afleveradres. Indien er spa producten uit uw bestelling niet op voorraad zijn, dan worden deze rond de genoemde levertijd verstuurd. Vanaf het moment dat wij uw bestelling uitleveren, ontvangt u, uw bestelling binnen een werkdag (Benelux). Meer weten over het bestelproces? Bekijk onze verzenden en retourneren pagina.
Ik wil mijn bestelling aanpassen. Hoe doe ik dat?
Wilt u nog iets toevoegen aan uw bestelling of wit u iets anders wijzigen? Maakt u zich geen zorgen. Als de bestelling nog niet verzonden is, kunt u de bestelling altijd wijzigen. Dit kunt u doen door contact op te nemen met onze klantenservice die op hun beurt uw wijzigingen doorvoeren. Contact opnemen met de klantenservice doet u hier.
2. Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
– IDEAL
– Creditcard (Visa/Mastercard)
– PayPal
– Bankoverschrijving
– Sofort Banking
– GiroPay
Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden op Spacuzzi.nl verwijzen wij u graag door naar de betaalmogelijkheden pagina.
Is betalen veilig? Heb ik garanties?
Betaling mislukt of geweigerd. Wat nu?
Hoe word ik terugbetaald?
Waarom heb ik nog geen terugbetaling ontvangen?
3. Levering
Wat is de status van mijn bestelling?
Hoe wordt mijn spa geleverd en geplaatst?
Ik wil mijn spa onderdeel laten monteren. Kan dat?
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Kan ik een specifieke dag/week van aflevering opgeven?
Leveren jullie internationaal?
Wij kunnen leveren aan alle Europese landen. Voor het opvragen van internationale verzendtarieven kunt u contact opnemen met onze spa-specialisten.
4. Retourneren
Heb ik een bedenktermijn?
Hoe retourneer/ruil ik een product?
Producten kan u terug sturen naar Spacuzzi B.V. Kempenbaan 12 5121 DM Rijen Nederland onder vermelding van het bestelnummer.
In welke gevallen wordt er niet terugbetaald?
– Spa’s nadat deze geplaatst en geïnstalleerd zijn op locatie;
– Spa transport, plaatsing en installatie diensten;
– Spa montage- en reparatiediensten;
– Gebruikte spa producten;
– Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen;
– Verzendkosten voor retour.
Wat is de status van mijn retourzending?
Vervolgens gaan we aan de slag met de door uw gewenste oplossing. We houden u hiervan per mail op de hoogte.
Mijn product is defect geleverd. Wat moet ik doen?
Mijn bestelling is incompleet geleverd. Wat nu?
Spacuzzi doet er alles aan om uw levering zo goed en snel mogelijk te maken. Echter kan het zo zijn dat er iets mis is gegaan. Heeft u een incomplete levering of is er iets defect? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en dan lossen wij dit graag op!
5. Onderhoud en reparaties
Kan ik mijn spa laten onderhouden?
Dat kan bij ons! Met aandachtig en tijdig spa onderhoud voorkomt u spa reparaties. Bovendien is het onderhouden van uw spa belangrijk om uw spa juist te laten functioneren. Bij Spacuzzi bieden wij verschillende soorten onderhoudsdiensten aan. Onze spa servicedienst kan klein en groot spa onderhoud verzorgen. Bovendien bieden wij tevens spa reinigingsdiensten aan.
Voor meer informatie over onze diensten verwijzen wij u naar onze spa onderhoudsdiensten pagina en onze spa montage- en reparatiediensten pagina.
Kan ik mijn spa onderdeel zelf monteren?
Ik wil mijn spa onderdeel laten monteren. Kan dat?
Heb ik garantie?
Ja! Spacuzzi staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
De garantie geldt niet indien:
- De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
- De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
- De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.
Waar kan ik spa onderhoud tips vinden?
Tips voor spa onderhoud vindt u op Tips voor uw Spacuzzi gebruik en onderhoud