Verzenden en retourneren.
Wij houden van transparantie en willen u graag helpen bij het beantwoorden van uw vragen. Hieronder vindt u onze veelgestelde vragen over bestellen, betalen, verzending en retourneren. Geen antwoord op uw vragen? Neem gerust contact op door ons te bellen, te mailen of te chatten.
Andere vragen?
Waar heeft u vragen over?
- Verzenden
- Retourneren
1. Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Voorradige producten kunnen altijd op uw gewenste dag afgeleverd worden. Als producten niet op voorraad zijn, bent u helaas gebonden aan de betreffende levertijd. Uiteraard kunnen wij tevens een datum van aflevering na deze levertijd afstemmen. Een gewenste dag van aflevering kunt u kort na het plaatsen van een bestelling doorgeven aan onze klantenservice. De levering van uw bestelling wordt dan in samenspraak met u ingepland met een van onze spa-specialisten.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?
Wij bezorgen uw bestelling op het door u doorgegeven afleveradres. Heeft u al besteld en wilt u het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De levering van uw bestelling wordt dan in samenspraak besproken met een van onze spa-specialisten.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als u tijdens het bestelproces een account heeft aangemaakt, kunt u inloggen om de status van uw bestelling te zien. Meer informatie over verschillende bestel statussen vind u bij punt 1.5. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat onze spa-specialisten u gedetailleerd informatie kunnen geven over de status van uw bestelling.
Kan ik een specifieke bezorgdatum kiezen?
Voorradige producten kunnen altijd op uw gewenste dag afgeleverd worden. Als producten niet op voorraad zijn, bent u helaas gebonden aan de betreffende levertijd. Uiteraard kunnen wij tevens een datum van aflevering na deze levertijd afstemmen. Een gewenste dag van aflevering kunt u kort na het plaatsen van een bestelling doorgeven aan onze klantenservice. De levering van uw bestelling wordt dan in samenspraak met u ingepland met een van onze spa-specialisten.
Welke voorbereidingen moet ik nemen voordat mijn spa gevlerd wordt?
Voordat u uw spa installeert of laat installeren, is het van belang de volgende punten regelen:
- Vooraf bepalen waar u uw spa wilt plaatsen (binnen of buiten);
- Zorgen voor een vlakke, stevige ondergrond;
- Zorgen voor een goede elektriciteitsaansluiting;
- Zorgen voor een watertappunt voor het vullen van het bad.
2. Retourneren
Kan ik mijn product retourneren?
Ja, met de herroepingsrecht heeft u 14 dagen de tijd om een retourmelding te maken. Nadat u een retourmelding heeft gemaakt, heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk retour te sturen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dan zijn alleen de kosten van de retourzending voor uw eigen rekening. Het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele extra berekende kosten zal uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van uw retour aan u worden gecrediteerd als alles in originele staat is geretourneerd. Er zijn echter wel uitzonderingen voor terugbetalingen. Deze kunt u vinden in punt 4.3 van onze veelgestelde vragen pagina.
Hoe kan ik een product retourneren?
Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar heeft u het product al in gebruik genomen? Voor al uw aankopen geldt de 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijgt u van ons een deelvergoeding (afhankelijk van de gebreken). Voor meer informatie over onze retourvoorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden pagina.
Sommige producten en diensten vallen onder uitzonderingen (zie punt 4.3 van onze veelgestelde vragen). Wij hopen dat u begrijpt dat wij geen terugbetalingen verzorgen voor deze kwesties.
Mijn product is defect geleverd. Wat moet ik doen?
Is uw product defect of beschadigd geleverd? Dan raden wij u aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf al wel oplossen. U hoeft het product dan niet terug te sturen. Heeft dit niet geholpen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat onze spa-specialisten u kunnen helpen met het omruilen van het product.
Hoe weet ik of mijn retour goed is ontvangen?
Vervolgens gaan we aan de slag met de door uw gewenste oplossing. We houden u hiervan per mail op de hoogte.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bij restitutie worden eventuele verzendkosten in mindering gebracht van het totale aankoopbedrag. Deze worden niet door ons vergoed. Uw betaling zal vervolgens binnen 7 werkdagen nadat uw retour succesvol verwekt is in ons magazijn op uw rekening worden teruggestort.
Mijn bestelling is geannuleerd door Spacuzzi. Wat nu?
– Het artikel is toch niet leverbaar;
– De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect;
– Geen tijdige bevestiging van betaling.
Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het betaalde bedrag terug (indien van toepassing).
Het bestelproces
- Bestelling plaatsen
- Bestelling wordt klaargezet
- Uitlevering
- Verzendbevestiging
- Bezorging
- Uw mening telt